برندینگ در گروه گسترش نفت و گاز پارسیان پیادهسازی شد

به گزارش فراز انرژی به نقل از روابط عمومی گروه گسترش نفت و گاز پارسیان، این هلدینگ که به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین هلدینگهای کشور در حوزه پتروپالایشی، نقشی کلیدی در صنعت نفت و گاز ایران ایفا میکند؛ متناسب با شرایط روز و روند تغییرات مستمر در محیط اقتصادی و بازارهای جهانی، نیازمند بهروزرسانی برخی مولفههای کلیدی به ویژه در حوزه برندینگ و بازاریابی بوده و لذا اقدامات مناسب در این زمینه جایگاه پارسیان را در عرصه داخلی و بینالمللی بیش از پیش تقویت مینماید.
در این راستا بروزرسانی برخی شاخصها و ریبرندینگ هویت هلدینگ نفت و گاز پارسیان یک گام استراتژیک و ضروری بوده تا با حفظ اصالت و فرمهای اصلی، لوگوی شرکت بهینهسازی گردد.
در طراحی جدید انجام شده، متناسب با ماهیت هلدینگ و همچنین برخی شاخصهای اقتصادی و زیست محیطی، ضمن هویتبخشی قابل شناسایی مرتبط با فرایندهای هر یک از زیرمجموعه ها، تلاش گردیده انسجام و یکپارچهسازی برای طراحی لوگو و توسعه برندینگ در زیرمجوعههای هلدینگ نیز مد نظر قرار گیرد.
روابط عمومی هلدینگ نفت و گاز پارسیان افزود، در طراحی جدید انجام شده، علاوه بر اهتمام به جلوههای بصری و مولفههای ماموریتی، الزامات قانونی مربوط به ابعاد، اندازه و فرمتهای استاندارد در خصوص لوگو لحاظ گردیده است.
برچسب ها :لوگو ، مدیرعامل نفت و گاز پارسیان ، مدیرعامل هلدینگ نفت و گاز پارسیان ، نفت و گاز پارسیان ، هلدینگ نفت و گاز پارسیان
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0