تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۵:۲۹
کد خبر : 32156

آغاز هفته روابط‌عمومی ۱۴۰۴ با رونمایی از پوستر و اعلام شعار محوری

آغاز هفته روابط‌عمومی ۱۴۰۴ با رونمایی از پوستر و اعلام شعار محوری
در آستانه آغاز هفته روابط‌عمومی ۱۴۰۴، مراسم رونمایی از پوستر این هفته با حضور جمعی از مدیران روابط‌عمومی بانک‌ها، بیمه‌ها، صنایع پتروشیمی، انجمن صنفی روابط عمومی، انجمن رروابط عمومی ایران، انجمن دوستی ایران و آلمان و اتاق بازرگانی ایران آلمان هامبورگ و فعالان پرتلاش این حوزه برگزار شد.

به گزارش فراز انرژی به نقل از خبرنگار توسعه پویا، در این مراسم، سیدغلامرضا کاظمی‌دینان، رئیس شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی، از تعیین شعار و عناوین این هفته خبر داد و تأکید کرد: هفته روابط‌عمومی امسال، فرصتی است برای بازنگری در مأموریت‌ها و اهداف این حوزه.

هفته روابط‌عمومی ۱۴۰۴ از ۲۷ اردیبهشت آغاز شده و تا ۲ خرداد ادامه خواهد داشت. در این دوره، شعار محوری «در خیابان، صداهایی هست که از جنس باران‌اند، باید شنیدشان» مطرح شده است. به گفته کاظمی‌دینان، این شعار با رویکردی انسانی و اجتماعی، به اهمیت شنیدن صداهای مختلف جامعه و نقش کلیدی روابط‌عمومی در انتقال این صداها به جامعه و مخاطبان است.

وی افزود که این هفته، بستری برای ارتقای تعاملات سازمانی و اجتماعی و تقویت نقش روابط‌عمومی در گفتمان عمومی فراهم خواهد کرد.

عناوین روزهای هفته روابط‌عمومی ۱۴۰۴

در این نشست، کاظمی‌دینان همچنین عناوین روزهای مختلف هفته روابط‌عمومی را به شرح زیر اعلام کرد:

شنبه، ۲۷ اردیبهشت: صدای نو، مسیر جدید

یکشنبه، ۲۸ اردیبهشت: هم‌صدایی برای موفقیت

دوشنبه، ۲۹ اردیبهشت: آگاهی در دنیای اطلاعات

سه‌شنبه، ۳۰ اردیبهشت: به بار نشاندن ایده‌ها در روابط‌عمومی

چهارشنبه، ۳۱ اردیبهشت: پیام‌های اثرگذار

پنج‌شنبه، ۱ خرداد: اشتراک تجربیات موفق

جمعه، ۲ خرداد: نگاهی به آینده، استراتژی‌های پیشرو

کاظمی‌دینان در ادامه افزود: هفته روابط‌عمومی به‌عنوان فرصتی برای توسعه حرفه‌ای این حوزه و ترویج ایده‌های نوین در سطح ملی به شمار می‌آید.

وی تأکید کرد: این برنامه‌ها به‌صورت متمرکز توسط ستاد مرکزی برگزار نخواهد شد و فعالان روابط‌عمومی در استان‌ها و شهرستان‌ها بر اساس شرایط بومی خود، برنامه‌های این هفته را اجرا خواهند کرد.

شعار و پیام اصلی هفته روابط‌عمومی ۱۴۰۴

در ادامه مراسم، امیرعباس تقی‌پور، یکی از فعالان برجسته حوزه روابط‌عمومی، در سخنانی درباره شعار هفته روابط‌عمومی گفت: «شعار امسال با اشاره به صداهایی است که در خیابان‌ها از جنس باران به گوش می‌رسد، تأکید بر اهمیت شنیدن این صداها و انتقال آن‌ها به مخاطبان خود دارد. این صداها نشان‌دهنده نیازها و خواسته‌های جامعه است که باید در فرآیند تصمیم‌سازی‌ها مورد توجه قرار گیرد.»

هفته روابط‌عمومی هرساله به‌عنوان فرصتی برای تمرکز بر نقش‌های حیاتی روابط‌عمومی در ارتباطات سازمانی و اجتماعی شناخته می‌شود. این رویداد با هدف ترویج نوآوری‌های ارتباطی و افزایش تعاملات بین فعالان این حوزه، به ارتقای سطح حرفه‌ای و ایجاد فضای مناسب برای تبادل تجربیات کمک می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.