در نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری که با رویکرد اعطای نشان ملی اعتماد مشتریان
پتروشیمی فنآوران موفق به دریافت تندیس زرین رضایتمندی مشتری شد

به گزارش فراز انرژی به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل پتروشیمی فن آوران، این رویداد روز شنبه، ۱۱ خرداد ۱۴۰۴ در سالن همایشهای بینالمللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با حضور جمعی از مسئولان عالیرتبه، کارشناسان و فعالان حوزه صنعت و اقتصاد برگزار شد.
در جریان این اجلاس، عملکرد شرکتهای صنعتی کشور در حوزههای *رضایتمندی مشتری، کارآفرینی و مسئولیت اجتماعی* مورد ارزیابی دقیق قرار گرفت و پس از راستیآزمایی مستندات و تحلیل اثرگذاری عملکردها در محیط پیرامونی، شرکت پتروشیمی فنآوران بهعنوان یکی از برترین مجموعهها شناخته شد.
آیین افتتاحیه اجلاس با سخنرانی دکتر کیاپور، رئیس شورای سیاستگذاری (رئیس کارگروه مشاغل استانداری تهران) آغاز شد. در ادامه نیز چهرههایی همچون آقای زاهدی رئیس خانه صنعت و معدن جوانان، حجتالاسلام والمسلمین صادقی معاون قوه قضائیه، آقای آقامحمدی رئیس کارگروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری، سرکار خانم آقاپور علیشاهی مشاور اقتصادی ریاستجمهوری (و رئیس اجلاس)، و دکتر محجوب دبیرکل خانه کارگر، به بیان دیدگاههای تخصصی خود در حوزه اعتمادسازی، اقتصاد مقاومتی و نقش مشتریمداری در توسعه پایدار پرداختند.
در بخش پایانی این اجلاس، از فعالان، صاحبنظران و مدیران برتر که با رأی کمیته علمی رویداد انتخاب شده بودند، تقدیر بهعمل آمد. شرکت پتروشیمی فنآوران نیز با تکیه بر عملکرد شاخص خود در حوزههای یادشده، مفتخر به دریافت تندیس زرین رضایتمندی مشتری شد.
برچسب ها :پتروشیمی فن آوران ، پتروشیمی فنآوران ، حسین رفیق دوست
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0