تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۳:۰۷
کد خبر : 34049

در نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری که با رویکرد اعطای نشان ملی اعتماد مشتریان

پتروشیمی فن‌آوران موفق به دریافت تندیس زرین رضایتمندی مشتری شد

پتروشیمی فن‌آوران موفق به دریافت تندیس زرین رضایتمندی مشتری شد
در نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری که با رویکرد اعطای نشان ملی اعتماد مشتریان برگزار شد، شرکت پتروشیمی فن‌آوران موفق شد با کسب بالاترین امتیاز در ارزیابی‌ها، تندیس زرین این همایش را از آن خود کند.

به گزارش فراز انرژی به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل پتروشیمی فن آوران، این رویداد روز شنبه، ۱۱ خرداد ۱۴۰۴ در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با حضور جمعی از مسئولان عالی‌رتبه، کارشناسان و فعالان حوزه صنعت و اقتصاد برگزار شد.

در جریان این اجلاس، عملکرد شرکت‌های صنعتی کشور در حوزه‌های *رضایتمندی مشتری، کارآفرینی و مسئولیت اجتماعی* مورد ارزیابی دقیق قرار گرفت و پس از راستی‌آزمایی مستندات و تحلیل اثرگذاری عملکردها در محیط پیرامونی، شرکت پتروشیمی فن‌آوران به‌عنوان یکی از برترین مجموعه‌ها شناخته شد.

آیین افتتاحیه اجلاس با سخنرانی دکتر کیاپور، رئیس شورای سیاست‌گذاری (رئیس کارگروه مشاغل استانداری تهران) آغاز شد. در ادامه نیز چهره‌هایی همچون آقای زاهدی رئیس خانه صنعت و معدن جوانان، حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی معاون قوه قضائیه، آقای آقامحمدی رئیس کارگروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری، سرکار خانم آقاپور علیشاهی مشاور اقتصادی ریاست‌جمهوری (و رئیس اجلاس)، و دکتر محجوب دبیرکل خانه کارگر، به بیان دیدگاه‌های تخصصی خود در حوزه اعتمادسازی، اقتصاد مقاومتی و نقش مشتری‌مداری در توسعه پایدار پرداختند.

در بخش پایانی این اجلاس، از فعالان، صاحب‌نظران و مدیران برتر که با رأی کمیته علمی رویداد انتخاب شده بودند، تقدیر به‌عمل آمد. شرکت پتروشیمی فن‌آوران نیز با تکیه بر عملکرد شاخص خود در حوزه‌های یادشده، مفتخر به دریافت تندیس زرین رضایتمندی مشتری شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.