افشین در ایران پلاست

شاید وقتی تمرکز NPC بجای معطوف بودن به کیفیت #ایران_پلاست صرفا روی افزایش شرکت کنندگان متمرکز باشد نتیجه می شود آنکه معاونت علمی ریاست جمهوری در بدو ورود به نمایشگاه خود به صراحت از برگزارکنندگان می خواهد به غرفه هایی تکراری سرکشی نکنیم مگر اینکه محصول جدیدی داشته باشند!!
علی رغم اتمام ایران پلاست اما سوال ما از محمد مقاره درخصوص #پکیج_تبلیغاتی_چند_میلیاردی به قوت خود باقیست.این بار سوال خود را از آقای مهندس پاکنژاد و مهندس بوجارزاده می پرسیم که اساسا این موضوع که پیش تر توسط برخی فعالین فجازی مورد سوال قرار گرفته صحت دارد؟ اگر پاسخ آری است شرکت های با بضاعت مالی کم و بعضا نوآور چگونه باید خود را در میان غول های میان دستی که همه ساله نمایشگاه را قرق خود کرده اند پرزنت کند؟ آیا نظارتی بر مراودات مالی این نمایشگاه صورت پذیرفته تا شائبه تجاری بودن آن تقویت نشود؟برگزارکنندگان آن چه کسی هستند؟
نمی دانم!شاید سکوت تان در اصل یک پاسخ باشد.
برای مشاهدهی توییتهای حاجی چریک اینجا کلیک کنید.![]()
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.




ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0