گره خوردن برندینگ مبین انرژی با نام یک بوشهری؛

حضور بیش از ۶ سال یک نفر بر راس روابط عمومی یکی از بزرگترین واحدهای متمرکز یوتیلیتی جهان آن هم علی رغم کاهش عمر کرسی مدیریتها به کمتر از یک سال قطعا مدعایی بر مقبولیت رویکرد، عملکرد حرفهای و پاکدستی وی است. مصداق این گزاره بدرستی مرتضی باشی، رئیس روابط عمومی مبین انرژی خلیج فارس است که این روزها بواسطه فعالیت حرفهای خود درکنار ۲ مدیرعامل «مبین»، ۳ مدیرعامل و چند مدیر روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس عنوان مورد اعتمادترین روابط عمومی چی صنعت پتروشیمی را یدک میکشد که با ذکاوت مثال زدنیاش هیچگاه اجازه نداده تمرکز مبین در بزنگاهها و بازیهای رسانهای از فعالیت ذاتیاش که تامین زیرساختهای غولهای بازار سرمایه است منحرف شود.
در کنار عملکرد حرفهای اما استفاده درست و اصولی از ظرفیتهای پیرامونی برای شناساندن «مبین» در عرصههای ملی و بعضا بین المللی هم حتی بیش از آنکه محل نقد باشد سند افتخار است.
اری!
یک صنعت به این چنین دارایی ارزشمندی افتخار میکند.
برای مشاهدهی توییتهای حاجی چریک اینجا کلیک کنید.![]()
برچسب ها :پتروشیمی مبین ، حاجی چریک ، شرکت مبین انرژی خلیج فارس ، علی باشی ، مبین انرژی خلیج فارس
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.




ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0