تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۴ - ۸:۲۴
کد خبر : 44623

عقب گرد سنگر به سنگرِ فرهاد امین دهقان؛

عقب گرد سنگر به سنگرِ فرهاد امین دهقان؛
.

عقب گرد سنگر به سنگرِ فرهاد امین دهقان؛
‏تاثیر بازاریابی و تبلیغات بر فروش «شسپا» چیست؟

‏عموما هر افزایشی در هزینه تبلیغات و بازارایابی شرکت ها می بایست مبتنی بر امکان سنجی تاثیر آن بر رشد فروش باشد اما شاید این اصل در خصوص شرکت ⁧‫#نفت_سپاهان‬⁩ صدق نکند!چرا؟
‏هزینه تبلیغات و بازاریابی شرکت در نیمه اول سال با ۲۲۳٪ رشد نسبت به مدت مشابه قبل به ۸۴ میلیارد تومان رسیده اما حجم فروش نسبت به مدت مشابه قبل ۷۴ هزارتن کاهش یافته که ۴۵ هزارتن آن در بخش فروش صادراتی و مابقی در بخش فروش داخل افتاده است.
‏_اولین پرسش این است که تاثیر این سطح از افزایش هزینه های تبلیغات و بازاریابی چرا تاثیری بر رشد فروش نداشته است؟
‏_پرسش دوم را باید حسین زاده رئیس هیئت رئیسه صندوق های بازنشستگی نفت پتسخ دهد که اصلا وی فهمی از وضعیت شرکت های تابعه خود دارد که اخیرا از نفت سپاهان بابت «عملکرد درخشان در عرصه صادرات» تقدیر کرده است؟!

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.