حاجی چریک نوشت:
این رویکرد رسانهای رایج را چه باید نامید؟
پس از تعیین نتیجه دور اول انتخابات، اولینخیز بمنظور زمینهسازی برای حذف برخی مدیران عامل شرکتهای پتروشیمی در قالب چسباندنشان به ستاد قالیباف برداشته شد.
این موضوع نیز با انتخاب دکتر پزشکیان در دور دوم با شدت و ولع بیشتری در قالب چسباندن برخی مدیران عامل به ستاد دکتر جلیلی برداشته میشود بطوریکه هم اکنون کمتر مدیرعاملی را میتوان یافت که از این خانها به سلامت عبور کرده و از گزند لیستهای ساعتی این رسانهها در امان مانده باشد.
این رویکرد رسانهای رایج را چه باید نامید؟
«پرونده سازی، بیاخلاقی، تلاش برای کانالیزه کردن انتصابات، چپاندن اشخاصی خاص به سیستم یا حتی خالص سازی»؟
برای مشاهده ی توییت های حاجی چریک اینجا کلیک کنید.
برچسب ها :انتخابات ریاست جمهوری ، حاجی چریک ، دکتر قالیباف
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0